TelVerde RoRec: serviciu de urgență!

Asociația RoRec alături de operatori parteneri din Rețeaua Națională de Colectare continuă să sprijine populația care solicită preluarea deșeurilor electrice.

Odata cu instituirea stării de urgență, serviciile noastre de preluare a deșeurilor electrice au fost reduse la minim, cu tristețe, dar din grijă atât față de echipajele de pe teren cât și pentru cei care ar fi putut solicita acest serviciu. Toate bune și frumoase, aparent liniște vreo câteva zile.

Am comunicat pe canalele noastre faptul ca vom limita preluările de la domiciliu. Mulți operatori de colectare și-au întrerupt activitatea, urmărind atent știrile și informările venite de la autorități. Dar, stând acasă, oamenii au început să se pregătească de sărbători, a început curățenia de primăvară.

Și ce să vezi? Nu a fost o păcăleală, în jur de 1 aprilie a început să „ia foc” call-center-ul! Oamenii se sufocă acum în casă, vor să scape de deșeurile care îi încurcă. Nu îi poți lăsa fără o soluție. Așa că, în trei zile serviciul a fost reactivat. Echipajele au fost rechemate de acasă, iar în call center s-au suplimentat posturile de preluare a comenzilor” a declarat Andreea Idriceanu Calev, manager de comunicare al Asociației.

În București și în alte 17 județe (Bacău, Botoșani, Brăila, Călărași, Constanța, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Iași , Ilfov, Maramureș, Neamț, Satu-Mare, Vaslui și Vrancea) – acolo unde operatorii parteneri ai Asociației RoRec au considerat că pot deservi populația prin preluarea comenzilor de la domiciliu – echipele sunt în acțiune. Solicitările au crescut cu 300% în două zile. Operatorii de colectare sunt pe teren în fiecare zi, respectând măsurile de protecție impuse de situația de urgență.

Până pe 15 mai, comenzile se preiau prin TelVerde 0800 444 800.

În județele unde nu se pot face ridicări de la domiciliu, se înregistrează comenzile la Telverde și se vor ridica imediat ce situația o va permite. Pentru informații privind preluarea deșeurilor electrice voluminoase sau grele de la domiciliu, vă invităm să apelați TelVerde RoRec, de luni până vineri între orele 9-17.

TelVerde 0800 444 800 (apel gratuit din toate reţelele de telefonie) este un serviciu oferit de Asociația RoRec, în sprijinul rețelei de operatori locali parteneri. Cetățenii pot apela la acest serviciu pentru a afla mai multe informații despre importanța colectării și reciclării deșeurilor echipamentelor electrice și electronice sau pentru a afla cum se pot debarasa corect de aceste deșeurile.

Etichete: