Sooner, better, quicker!

Tot în luna august am lansat un nou program dedicat partenerilor noștri de colectare, numit ”Servicii de calitate, mereu o prioritate”.

Am pornit atât de la noile standarde ale certificării ISO, precum și de la feed-back-ul deponenților și partenerilor și i-am invitat pe toți operatorii locali autorizați să ni se alăture în cadrul unui program de creștere a gradului de satisfacție a clienților.

Programul se va derula pe o perioada de 3 luni și are ca scop îmbunătățirea gradului de răspuns la solicitările venite la TelVerde, respectând sloganul Rețelei Naționale de Colectare ”mai iute, mai bine, mai devreme!”.

Partenerii locali de colectare au primit cu interes provocarea și rezultatele se văd deja: la numai două săptămâni de la lansarea programului, rata de reclamații și interpelări în call centerul RoRec a scăzut cu câteva procente.

Vă vom ține la curent în fiecare lună cu rezultatele programului!

Etichete: