Locul I pentru Arctic în clasamentul celor mai puternice branduri românești!

La începutul lui septembrie, Revista Biz și agenția de cercetare de piață Unlock au lansat pe piață noul clasament BrandRO, mai exact topul celor mai apreciate 50 de branduri din punctul de vedere al consumatorului român.

”Studiul BrandRo măsoară puterea mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori fără a lua în calcul indici financiari și comerciali, menționează Revista Biz. Studiul are la bază 600 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex şi vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani. Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei.”

Ne bucură faptul ca pe primul loc în acest top se găsește brandul Arctic, membru fondator la Asociației noastre și important susținător al ecologiei și reciclării. Ne-am adresat reprezentanților Arctic întrebându-i: Ce înseamnă pentru brandul Arctic această recunoaștere a pieței din România?

 Și iată ce am aflat!

”Câștigarea acestui titlu înseamnă pentru noi confirmarea din partea românilor că percep brand-ul Arctic ca fiind aproape de ei, chiar și când traversează un context plin de provocări, precum cel adus de 2020. Arctic este parte din viaţa a numeroase generaţii de români și ne bucurăm că eforturile noastre sunt reconfirmate de această recunoaștere.

Pentru români nu a trecut neobservat faptul că Arctic a donat electrocasnice pentru spitale atunci când era foarte mare nevoie și a continuat susținerea eforturilor depuse de cadrele medicale donând ventilatoare produse de grupul din care facem parte. Astfel, Arctic este alături de români nu doar la nivel declarativ, ci prin acțiuni concrete care, la nevoie, ies din sfera de activitate a companiei. Mai mult decât atât, Arctic a demarat, la finalul anului 2019 o campanie cu o importantă componentă  socială prin intermediul căreia a susținut financiar patru proiecte dezvoltate de Asociația MagiCamp. Așadar, ne dorim ca toți românii să perceapă faptul că Arctic este mai mult decât un producător de electrocasnice și că suntem pregătiți să ne implicăm și să oferim ajutor comunității din care facem parte.

Arctic nu este considerat doar „cel mai iubit brand”, ci și „cel mai puternic brand” datorită investițiilor majore în crearea unor produse cu tehnologie performantă, moderne, în acord cu cerințele consumatorilor actuali. Suntem aproape de români de aproape jumătate de secol, ştim foate bine nevoile lor şi venim în întâmpinarea acestora cu produse de cea mai înaltă calitate, adaptate nevoilor de zi cu zi, dar şi cu un pachet complet de servicii. 

În plus, am dat mereu dovadă de transparență în relația cu consumatorii, arătând prin intermediul a două proiecte „How it’s made” cum se fabrică mașinile de spălat și combinele frigorifice în fabricile noastre de la Găești și Ulmi. Aceste proiecte au prezentat tehnologia de ultima oră cu care sunt dotate fabricile, respectul pentru mediul înconjurător și grija pentru siguranța angajaților.

Calitatea și fiabilitatea produselor noastre ne-au consacrat drept un brand de încredere, un brand care este preocupat permanent de nevoile consumatorilor. Totodată, Arctic este un brand dinamic, deschis către schimbare și adaptare, la fel ca oamenii din spatele lui. Ancorați în prezent, încercăm să privim mereu lucrurile dintr-o perspectivă viitoare și să găsim soluții durabile. Preferințele clienților se schimbă constant și credem că ceea ce ne diferențiază ca specialiști este modul în care dezvoltăm capacități și identificăm oportunități, pentru a rămâne un brand relevant, menit să îmbunătățească viața consumatorilor.

Pentru noi, câștigarea acestui premiu reprezintă mai mult decât o recunoaștere a eforturilor depuse până în prezent. Reprezintă obligația morală de a păstra cele mai înalte standarde, de a investi în inovație și, în același timp, de a fi implicați activ în viața comunității, pentru a răsplăti sprijinul și încrederea oferite de consumatori”, ne-a povestit doamna Daniela Costi, Brand Manager Arctic.

Felicitări Arctic și echipei care a reușit această perfomanță!

Mulțumiri Biz pentru că la împlinirea a 21 de ani de existență ne-ați adus din nou vești bune și informații valoroase despre brandurile românești!

Etichete: